CMN Cup - Most - Neděle 20.9.2009 - report

28.01.2009 19:40

Náš předposlední závod letošní sezóny a poslední CMN Cup se odehrál na Mosteckém autodromu v neděli 20.9.2009. Po nezbytném časném budíčku a naložení věcí do dodávky jsme přijeli k bráně autodromu úderem osmé hodiny. Po projetí boxů jsme si všimli zaparkovaných známých tváří až na parkovišti u poslední dvoj zatáčky a tak jsme se přidali k nim. Postupem času najížděli známé tváře a tak se nám tam vytvořila příjemná partička a o zábavu a hecování bylo postaráno. Sešla se podobná sestava jako při všech ostatních závodech, tak nám společnost dělali kluci z Lama´s, tedy Mára s Pepou, dále team V2, čili Pimpiš se Šiňďou, Mechanic Toys a další. Hned v úvodu musím předeslat, že jsme se Steposem jeli s jasnou taktikou: neprobojovat se do hlavního závodu a zazávodit si proti sobě v klidu v závodě nekvalifikovaných, tedy Best of Rest. Do prvního tréninku jsme tedy vyrazili s jasným cílem: jet přes 2 minuty kolo. Stepa připevnil na motorku laptimer pro kontrolu (ovšem již neumístil na boxovku radar) takže kontrola o časech nebyla žádná. Dále připevnil na krovku kameru a tak jsem se rozhodl jet celou dobu za ním, jednak abych měl video a jednak že jsem si myslel že bude mít představu o časech.Celý trénink jsme tedy odjeli naprosto v pohodě a byl čas i na nějaké posunky do kamery a podobné legrácky. Výsledný čas byl nakonec 2:02, což bylo podle plánu, ale po prvním tréninku nás to stále posouvalo do hlavního závodu. Nezbývalo nám tedy než doufat, že ostatní porychlí a my se propadnem v celkovém hodnocení níže. Druhý trénink jsme tedy sundali transpondéry a vyrazili na trať jen s laptimery připevněnými na řidítkách. Jaké ale bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že Stepos nejede o moc rychleji a že se tedy na něm ten jeho Brněnský pád podepsal více, než si sám dokázal přiznat. Odpoutal jsem se tedy od něj a jel co to šlo a výsledkem bylo mé zlepšení osobního rekordu na výsledných 1:51.38. Byl jsem nadšen, ale začínal jsem tušit, že z toho našeho minisouboje asi moc nebude. Do třetího tréninku jsme vyráželi opět bez transpondérů, ale kdybychom je tam nechali, tak se nic nestalo, jelikož byl přerušen ihned v průběhu prvního kola po pádu jezdce a po uklizení tratě jsme obkroužili snad dvě kola, než padl jezdec další a tak byl trénink ukončen definitivně. Pozitivní ovšem bylo, že pár okolních jezdců porychlilo a nás to tedy odsunulo na třetí a čtvrté místo na startu závodu Best of Rest. Do zahřívacího kola závodu měl Stepos famózní start a tak do první šikany najížděl první a já v těsném závěsu, leč hned v následující zatáčce jsem ho předjel. A stejný scénář následoval i v závodě. Start se mi tentokrát povedl lépe než Stepovi, ale na brzdy jsem byl podjet. Čili první šikana byla jeho a hned následující zatáčku jsem se kolem něj prohnal a od té chvíle bylo vlastně po závodě . Po prvním kole jsem měl náskok zhruba půl cílovky a tak jelikož jsem již cítil prokluz zadního kola na výjezdech, tak jsem od čtvrtého kola zvolnil a jel na jistotu. Výsledkem tedy bylo mé jasné vítězství a Stepos na druhém místě. Doufám že se do Brna zmátoří a bude podávat své obvyklé výkony. Jinak i naši přátelé výrazně porychlovali a tak si Pimpiš zajel 1:48.7 a Mára 1:51.4, tak velká gratulace. No a to je asi tak vše co se toho dne událo, tak držte palce na poslední závod CEC2 v Brně, který se koná 29.9.2009.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.