CEC2 - Brno -Úterý 28.4.2009 - report

28.01.2009 19:52

Tak přátelé, máme to za sebou a byl to mazeeeeec :-) !!!!!!!! Ale popořadě..... Po naložení motorek a nezbytné bagáže okolo (a že jí bylo) jsme v pondělí odpoledne vyrazili směr Brno. Stepa celou cestu na někoho hulákal z okýnka, tak nám to celkem utíkalo, jelikož jsem musel jet pořád pod plnym plynem, abychom nedostali do držky :-) . Po příjezdu na Masarykův okruh nás zaskočila fronta čekající před bránou, vítr který foukal a drsně tvářící se jezdci ostatních teamů. Další co nás ale vážně zaskočilo bylo, že Nofear4 dorazil na okruh na motorce v laminátech z Prahy po ose :-). Holt je jinej. Úderem osmé jsme byli vpuštěni do areálu a začlo přebírání boxů, kde jsme se usalašili s Lamas Teamem, Sranda Teamem a Action Bike racing teamem a zahájili vybalování všech možných propriet. Následovala technikcá přejímka strojů (na kterou Mára díky pádu po 20 m ani nedojel) a dále popíjení, pojídání, brouzdání po boxech a bohužel v neposlední řadě oprava Márovi Ducduc 1098 (Ruck opět makal u jiného teamu) :-) . Nakonec i Mára absolovoval přejímku a zábava se mohla rozjet na plno. Okolo druhé jsme zalehli s očekáváním toho, co nás čeká. Ráno jsme se probudili do slunečného, ale dost větrného dne. Pokračovaly technické přejímky a pak došlo na nejhorší ..... šlo se jezdit :-) . Začínalo se volnym tréninkem a já šel na to. Ten vítr byl vážně znát, mlátilo to se mnou jako prase, ale to asi se všema na trati :-). Po vlažnym začátku jsem začal postupně zrychlovat a zjistil jsem, že by to nemuselo být uplně nejhorší. Bylo tam několik střelců, co jsem pojížděl poměrně bez problémů. No co řekl jsem si, ono to snad nějak půjde a v té chvíli mi podjelo přední kolo, že jsem si málem přebarvil Moiru :-) . Pak jel Trénink i Stepa a pojížděl to slušně, což nás naplňovalo nadějí, že bychom nemuseli dojet poslední :-) . Nakonec jsme odkroužili každej 2 tréninky po 20 min (zatím co Ruck stále makal tu u Nofeara, tu u Lamas a tu u Srada Teamu a k nám si vždy jen tak odskočil sundat nahříváky :-D ). Na jeho obranu musim říct, že pokud by se věnoval jen nám, tak se tam chudák unudí :-) . Následovala kvalda, kterou Stepa odmítl jet a nakonec to stačilo na 20 místo na startu, což bylo příjemné překvapení. (jelo 64 teamů celkem a 45 teamů v kategorii Superbike do které jsme spadali). Následovala rozprava s jezdci a pak to přišlo... po zaváděcím kole se rovnalo na start. Jelikož jsme se dohodli (manager Stepos rozhodl) že budu startovat já najel jsem do zaváděcího kola a následně předal Ruckovi motku, aby jí na start postavil. Teda řeknu vám, že v té chvíli ve mě byla malá dušička.Posadil jsem se na protější stranu dráhy a pozoroval ten šrumec, kdy se rovnaly motorky podle zajeté kvaldy. Podíval jsem sena střechu boxů a koukal co lidí se přišlo podívat. bylo to super, ale na odbourání nervozity to moc nepomohlo. A pak to přišlo..... na začátku pole Ondra s vlajkou, hrobové ticho.... mávnutí vlajkou a START. Vyrazil jsem k moorce, nastartoval.... vyrazil... mrknnul do leva jestli někdo nevyrazil líp aby mě nesundal.... kouknul do směru.... a kurva stojící motroka. Vyhybám se jí a koukám jak se někomu zvedá další motka na záda. Dál už jen plnej a rovnat se do první zatáčky... Prvních pár kol byl mazec, motorky nahuštěný na sebe a pořá nějaký předjíždění.... Prostě zážitek na který se nezapomíná. Dál už vše probíhalo celkem standardně... střídání po půl hodinách a závodění a závodění :-) . Nervozita opadla a vážně jsme si to užívali. nakonec z toho bylo 21 místo celkově a 15 místo v kategorii Superbike. Sakra máme BOD :-)))) . Tak už to jenom shrnu: Prožili jsme nádhernej den, závod vyhrál spřátelený team Sranda Team (gratulace), Lamas se potýkali s problémy (jako v celém začátku sezóny), takže Pepovi přestala řadit R1a  díky Márově bloku po higslideru ztráceli krásně vyjeté 5 místo z kvaldy. Nakonec se Pepa projel i na 1098 a klobouk dolu, jaké zajížděl časy. Jinak jsme dojeli všichni z boxu cajk, takže naprostá spokojenost. Bohužel se na trati musel objevit i Safety car a sanitka díky nepříjemnému pádu jednoho z účastníků. Jinak vše proběhlo nad očekávání. Děkujeme Ruckovi za vzornou práci a myslim, že ostatní teamy by se mu měli klanět obzvlášť. A na konec jen konstatování.... Ruck si projel Dawova srada a zlepšil si svůj osobák na 2:40 - takže gratulace :-)  Fota budou umístěna do sekce ,,foto a video" a další série naleznete zde ruck.rajce.idnes.cz/CEC2_28.4.2009/#album a zde rosice46.rajce.idnes.cz/CEC2_28.4.09/

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.