CMN Cup - Brno - Neděle 7.6.2009 - report

28.01.2009 19:47

 

A další závod je za námi a s ním i minisouboj, vyvolaný Steposem. Je až k nevíře, jakým způsobem se informace o tomto souboji rozkřikla a tak nás na dromu zastavovali pro nás naprosto neznámí lidé s dotazem, kdo z nás, že tedy vyhrál. Udělalo nám to radost a tak všem fanouškům moc děkujeme. Nicméně k tomuto ,,ožehavému“ tématu se dostanu ještě později . Přes naše obavy a navzdory předpovědi počasí nám štěstěna přála a celý den panovalo ideální počasí. Slunečno, slabý větřík, prostě co víc si přát. Oproti předchozímu závodu v Mostě byl pořadatelem změněn systém a nejely se tedy dva tréninky + kvalifikace, ale jen dva prodloužené kvalifikační tréninky a nejlepší zajetý čas během těchto dvou 30ti minutových jízd byl tedy započítán do kvalifikace pro závod a následné postavení na startu. No a jelikož Stepos věnoval tréninku maximální úsilí a totálně se odvařil v průběhu třech dnů s Prospeed, bylo vlastně po závodě dříve než začal. V průběhu tréninků se totiž trápil a jezdil časy, které na přímý souboj vážně nebyly :-(. V důsledku toho se na rozdíl ode mě nekvalifikoval do závodu a postoupil do Best of Rest, čili skupiny pro nekvalifikované. Já se do závodu postavil na rošt na 31 pozici. Start závodu se mi příliš nevydařil a v důsledku prudkého přidání plynu mi šlo přední kolo do vzduchu, následovalo zaklapnutí plynu a tím ztráta 2 pozic. Ve čtvrté zatáčce jsem byl vytlačen mimo trať a tak opět další 4 místa do zadu. Pak už to ale vše probíhalo podle představ a díky tomu, že mě předjel Pepa z Lama´s Teamu s R1 (působí na mě jak rudý prapor na býka), tak jsme se postupně prokousávali startovním polem vpřed. Má nevýhoda spočívala v obsahu, takže mě ostatní motorky na rovinkách ujížděly, a v zatáčkách naopak brzdili. Předjel jsem nakonec i Pepu, který mi to vzápětí na výkon vrátil a já už mu to opětovat nestihl. Ve výsledku z toho bylo pro mě 27 místo, z celkového počtu 90ti motorek o obsahu nad 650 ccm. Po dojetí přišel na řadu start závodu Best of rest, do nějž nastupoval Stepos náležitě vyhecován od Dawa02 (Sranda Team),s odhodláním zisku pohárku. Zaspal sice na startu, ale následně nevyměkl a po prvním kole byl již na čtvrté pozici, v dalším na třetí a po zbytek závodu se tato trojice přetahovala o vítězství.Stepa byl i chvíli ve vedení, ale nepodařilo se mu ho udržet, čili z toho nakonec bylo krásné druhé místo s best časem 2:22:735, čímž mi dýchá na záda, jelikož můj best time (mimochodem taktéž ze včerejšího závodu) je 2:22:522 . No a na závěr dne si Stepos vystoupal na svou vysněnou bednu pro pohárek za druhé místo, já si vystoupal na kanistr pro pohárek (no pohárek…) od Rucka, na krku se nám zahoupaly nádherné medaile vyrobené Jitou od Sranda Teamu (které taktéž vděčíme za krásné fotky), proběhlo pro Stepose potupné focení a odjížděli jsme spokojeni k domovu. Čili další krásný den za námi Takže shrnutí: díky agentuře Prospeed za výbornou organizaci, Jitě za dokumentaci a nádherné medaile, Dawovi taktéž za dokumentaci soukromého ceremoniálu a vyhecování Stepose, Ruckovi za výbornou práci (bohužel pro jiné teamy) a že to naše rytí opět bez úhony ustál, Steposovi za fér jízdu a lahev šampusu a sobě gratuluju za vítězství v teamovém souboji  . Snad jsem na nikoho nezapomněl…. Tak zase za měsíc na CEC2, tentokrát jako team.

 

Pro úplnost ještě uveřejním jak to celé viděl Stepos a jak to také publikoval na Motorkari.cz

Tak a je to za náma. Musím říct, že vyhrál Majkl a to tak že s přehledem holt je s tou motorkou jedna ruka. V pvním téninku tam Majkl bouchnul 2.24 ještě mě vometl před staďákem a sprostě ujel. Ani na mě nepočkal V druhé kvaldě to myslím Majkl zlepšil trošičku a pro změnu mi zase ujel Já to po 10 minutách zabalil nešlo mi to pral jsem se s tím nerozuměl sem si s tím nešlo mi to prostě a zajel jsem to za 2.30. Takže jsem se nekvalifikoval do první 50 mezi rychlíky a Majkl jo. Majkl jasnej vítěz bez debat. A Štěposek si brousil zuby na best of the rest kde konečně cejtil pohárek. Nejlepčí kvalifikační čas v rest byl 2.27 a z třech dní prospeedu jsem věděl že umim 2.25 říkal jsem si Štěpo že by i na vítězstí? Dawe02 o duhém místě nechtěl ani slyšet jinak že prej jsem mrtvej Homolka. Majkl se pěkně pochalpil v litrech startoval ze své milované 31 pozice po prvním kole byl 33 a dojel 27 což je super. PEPOUSI dejcháme ti na záda dělej něco . Pak přišel best of the rest startoval jsem z 10 místa třetí řada vlevo starty mi moc nejdou vyrazil jsem a propadl se myslím tak na 14 místo a po prvním kole jsem byl 4 první na dohled poradil jsem si z hajabusnou přede mnou a pak už to bylo celej závod já na 750 pak 1000GSXRK3 a Repsol novější (což byl kokot pardon to jak jel byl děs) dokonce jsem byl i první chvíli ale celej závod jsme se mi tři střídali byla to krása v posledním kole na cílovce jsem byl třetí repsol druhej dojíždíme jezdce o kolo zpět což byla Pitbulka (tímto jí chci poděkovat mě osobně moc pomohla) za cílem jsem střihnul repsola pak pitbulku v levy jestě K1 nějakou a pak už jsem si jel pro druhé místo na jistotu.

Závod paráda Majkl the best time 2.22.500 Já 2.22.700 nečekal jsem že v tom best of the rest tak porychlíme.

Moc velký dík všem za fandění a zájem o tento malej mišuge hec Jítě velké poděkování za medaile jsou nádherný Dawe02 hejčkej si tuto slečnu A velkou radost nám udělalo že i cizí lidi se nás ptali kdo vlastně mezi náma vyhrál dokonce se mě na to ptal i ten co vyhrál v best of the rest

 

fota budou dodána dodatečně

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.